YOGA ZA DJECU
Yoga za djecu je posebno osmišljen program te se yoga položaji uče kroz igru, a satovi su prilagođeni dobnoj skupini. Djeca se odlično prilagođavaju ovom sustavu vježbanja i pri tom razvijaju fleksibilnost, ravnotežu kao i koordinaciju pokreta te jačaju mišiće kralježnice i cijelog tijela.

Yoga je odličan način poticanja djeteta na fizičku aktivnost, stvaranje dobrog zdravlja te jačanje imuniteta djeteta. Prakticiranje raznih tehnika disanja i opuštanja pomaže umiriti um i tijelo što pridonosi boljoj koncentraciji i emotivnoj i psihičkoj stabilnosti djeteta.
YOGALATES
Vježbe iz sustava pilatesa i yoge objedinjene u jednom treningu koji će lijepo oblikovati Vaše tijelo, ispraviti držanje, razviti fleksibilnost, ravnotežu, koordinaciju, a ujedno pomoći osvijestiti vlastito tijelo kroz izolaciju pokreta, disanje i koncentraciju. Yoga položaji se upotpunjuju pokretima za jačanje trbuha, leđa, bedara, stražnjice, nogu, ruku. Ove dinamične vježbe osim što jačaju cijelo tijelo, doprinose povećanoj potrošnji energije i time pomažu u mršavljenju, poboljšavaju cirkulaciju i pokretljivost zglobova i kralježnice.
AEROBIK MIX
hi-lo | low | step | new body | tae'bo | plesni aerobik

Kroz dugi niz godina, aerobik je jedan od najpopularnijih i najatraktivnijih oblika vježbanja, prvenstveno jer na zabavan i kreativan način djeluje na jačanje muskulature tijela, smanjenje potkožnog masnog tkiva te poboljšanje krvožilnog i dišnog sustava. U sklopu Aerobic mix programa moći ćete uživati svu raznovrsnost aerobik vježbanja kroz hi lo aerobic (aerobik s intervalnom izmjenama vježbi visokog i niskog intenziteta), step aerobic, plesni aerobic (latino, mtv aerobic...), tae' bo (aerobik s elementima borilačkih vještina), total body workout (vježbe zacijelo tijelo), new body (vježbe s bučicama, elastičnim trakama, malim loptama, palicama).
PILATES
Pilates je zapravo spoj zapadnih i istočnih fizičkih sustava od kojih je preuzeo disanje u skladu s pokretima tijela, mehaniku tijela, ravnotežu, koordinaciju, pravilno pozicioniranje tijela, svijest o prostoru, snagu i fleksibilnost. Vježbe se izvode lagano, bez naglih pokreta, što ne čini pilates nimalo lakšim od drugih oblika vježbanja. Pilatesom se ne pojačava mišićni volumen, već postaje elastičan, gibak i vretenast.
YOGA
Ovaj sustav drevnih indijskih vježbi sastoji se prvenstveno od fizičkih vježbi asana te vježbi disanja, pranayama koje utječu na povezivanje i iscjeljivanje tijela, uma i duha.

Idealno za sve one koji se žele opustiti od stresne i užurbane svakodnevnice urbanog života.
VJEŽBE ZA OPUŠTANJE I ISTEZANJE
Svima onima koji nisu skloni težim i napornijim fizičkim aktivnostima, a i dalje žele ostati u formi te se riješiti osjećaja ukočenosti, manjka energije ibolova u leđima i zglobovima, toplo preporučamo jedan od naših slijedećih programa: vježbe istezanja i opuštanja, vježbe za osteoporozu, korektivna gimnastika, terapeutske vježbe.
KOREKTIVNA GIMNASTIKA
Svima onima koji nisu skloni težim i napornijim fizičkim aktivnostima, a i dalje žele ostati u formi te se riješiti osjećaja ukočenosti, manjka energije ibolova u leđima i zglobovima, toplo preporučamo jedan od naših slijedećih programa: vježbe istezanja i opuštanja, vježbe za osteoporozu, korektivna gimnastika, terapeutske vježbe.
TERAPEUTSKE VJEŽBE
Svima onima koji nisu skloni težim i napornijim fizičkim aktivnostima, a i dalje žele ostati u formi te se riješiti osjećaja ukočenosti, manjka energije ibolova u leđima i zglobovima, toplo preporučamo jedan od naših slijedećih programa: vježbe istezanja i opuštanja, vježbe za osteoporozu, korektivna gimnastika, terapeutske vježbe.
VJEŽBE ZA OSTEOPOROZU
Svima onima koji nisu skloni težim i napornijim fizičkim aktivnostima, a i dalje žele ostati u formi te se riješiti osjećaja ukočenosti, manjka energije ibolova u leđima i zglobovima, toplo preporučamo jedan od naših slijedećih programa: vježbe istezanja i opuštanja, vježbe za osteoporozu, korektivna gimnastika, terapeutske vježbe.
KONDICIJSKI TRENINZI
Kondicijski treningnije nužno namijenjen samo profesionalnim sportašima, već i svima onima koji žele poboljšati motoričke i funkcionalne sposobnosti cijelogtijela kroz najizvornije oblike vježbanja. Pritom Vam nudimo mogućnost grupnog treninga, gdje su same grupe formirane u skladu sa sposobnostima i osobinama korisnika, te, za sve one koji vole osobni pristup, individualni trening kroz koji Vam nudimo rad ''1 na 1'' s našim najboljim instruktorima.
FIT BOX
Zabavan i dinamičan trening uz elemente borilačke vještine karatea (Fit2Fite) koji će Vas kroz sat vremena iscrpiti do maksimuma!!! Želite li pak savladati osnove boksa i istovremeno postići vrhunsku kondiciju te izbaciti svu negativnu energiju, Fit box je ono što ste čekali.
Za sve one spremne za zahtjevniji oblik vježbanja i iskušavanje vlastitih fizičkih granica!
MAMA I BEBA
Rodili ste... na prvi se pogled zaljubili u svog malog anđela... stigli kući... i jako brzo shvatili da nije nimalo lako naći vremena za sebe. Ovaj jedinstveni tečaj omogućit će Vam ne samo dase posvetite sebi i izgubite ono nešto zločestih kilograma ostalih nakon poroda, već i da istovremeno provedete kvalitetno vrijeme sa svojim djetetom te da ga od najranijih dana naučite da je ''uzdravom tijelu zdrav duh''.
VJEŽBE ZA TRUDNICE
U trudnoći, tijelo žene se mijenja, maternica raste te su mišići koji je podržavaju izloženi puno većem naporu, mijenja se držanje, opterećuje kralježnica, javljaju bolovi u vratu i leđima. Stoga, posebnu pažnju pridajemo držanju tijela, kontroli pokreta i tehnikama disanja. Ove jednostavne i posve sigurne vježbe omogućit će Vam da ostanete fit tijekom trudnoće, olakšati Vam porod i oporavak nakon poroda te djelovati blagotvorno ne samo na Vas, već i na vašu bebu.
MOTORIČKE VJEŽBE ZA DJECU (7-15 god.)
Prema vodećim sportskim pedagozima, najbolje vrijeme za početak bavljenja sportskim aktivnostima je u dobi između 6 i 11 godina. U našem programu osmišljenom prvenstveno za djecu koja se još uvijek nisu pobliže susrela sa sportom, polaznici će se moći upoznati s osnovnim oblicima kretanja pojedinih sportova u svrhu poboljšanja koordinacije, brzine, ravnoteže i gipkosti. Ono što je još važnije je upoznavanje s drugom djecom, učenje suradnje i timskog rada, rast samopouzdanja te razvoj samostalnosti. Dajte svojoj djeci priliku da shvate sport kao zabavu učeći se pritom zdravim životnim navikama!
TRBUŠNI PLES
Ovaj senzualan ples osigurava dobru kardiovaskularnu vježbu i pomaže povećati gipkost i snagu tijela, dok istovremeno budi u vama senzualnost i ženstvenost. Fokusira se na mišiće torza, prvenstveno trbušne mišiće, ali i kralježnicu, a jača i snagu nogu. Mnogi trbušni plesači mogu također ojačati ruke, ramena i općenito gornji dio tijela. Trbušni ples je pogodan za osobe svih godina i tjelesne građe, a može biti onoliko zahtjevan koliko to plesač/ica sam izabere.
SALSA
Probudite u sebi pravu plesnu zvijezdu!
Oznojite se uz ovaj izvorno kubanski ples kojeg mnogi smatraju najseksipilnijim od svih plesova. Uz to što iznimno dobro djeluje na naše fizičko zdravlje, salsa djeluje i na psihičku ravnotežu i smirenost, povećava naše samopouzdanje koje je ključan faktor za uživanje u plesu, ali i u životu!
JAZZ DANCE
Od Jazz-a, energetičnog i zabavnog oblika plesa koji se sastoji od kombinacije jedinstvenih pokreta često korištenih u Broadwayskim predstavama i plesnim ansamblima, preko Jazz Funky-a, plesnog stila muzičkih video spotova i plesnih performansa R&B i Pop muzike, do Hip Hopa, uličnog plesa iz Bronxa u kojem vrijedi samo jedno pravilo: sve je u osjećanju ritma i muzike...
HIP-HOP
Od Jazz-a, energetičnog i zabavnog oblika plesa koji se sastoji od kombinacije jedinstvenih pokreta često korištenih u Broadwayskim predstavama i plesnim ansamblima, preko Jazz Funky-a, plesnog stila muzičkih video spotova i plesnih performansa R&B i Pop muzike, do Hip Hopa, uličnog plesa iz Bronxa u kojem vrijedi samo jedno pravilo: sve je u osjećanju ritma i muzike...
ZUMBA
Kombinirajući brze i spore vruće latino ritmove s popularnom glazbom različitih žanrova te koristeći se jednostavnim i zavodljivim plesnim koracima, ZUMBA@ vas na zabavan način vodi kroz dinamičan intervalni trening kojim ćete pozitivno utjecati na kardiovaskularni i kardiorespiratorni sustav, smanjenje potkožnog masnog tkiva, jačanje muskulature i raspoloženje. Zumba@ je svjetski priznat program vježbanja čije su blagodati i rezultate primjetili i prepoznali ljudi diljem svijeta. Princip je jednostavan: ZABAVOM DO REZULTATA!
Join the party, let's ZUMBA!!!